Beïnvloeding & Gedragswetenschap

19

June

2024

Hoe kun je keuzes, meningen en gedrag van jouw doelgroep beïnvloeden? Je hebt vast wel eens gehoord van framing, maar er zijn nog veel meer technieken uit de gedragswetenschap die je kunt toepassen in jouw dagelijks werk. In deze training leer je over de theorie én geven we je de praktische handvatten om de technieken toe te passen.

Wat leer je?

Tijdens deze training nemen we je mee in de theorie van framing en gedragswetenschap, maar gaan we ook aan de slag met concrete opdrachten. We delen onze kennis en ervaring van beïnvloeding en gedragswetenschappen in onze eigen campagnes en politieke campagnes. We kijken wat je hier van kunt leren en hoe je dit kunt toepassen in je eigen organisatie. Daarnaast gaan we aan de slag met een casus. Aan de hand van de casus bespreken hoe we gedragswetenschappen kunnen inzetten om een bepaalde doelgroep te beïnvloeden om een doel te behalen. Daarnaast gaan we dieper in op de taal en boodschap die hier bij past. 

Voor wie is deze training?

‍Deze training is voor communicatie- en public affairs specialisten in de breedste zin van het woord. Wanneer je je bezig houdt met het communiceren naar buiten toe of het op de agenda zetten van de belangen van jouw organisatie, is deze training iets voor jou. De training is geschikt voor mensen die ervaring hebben met gedragswetenschap of politieke ervaring, maar ook voor mensen die hier nog weinig ervaring in hebben.

Datum: 19 juni 2024

‍Locatie: Meute, Rapenburgerstraat 109 in Amsterdam‍

‍Kosten: 699 euro* inclusief lunch

‍*Alle prijzen zijn exclusief btw

Schrijf je direct in!